Monday, 8 August 2011

Trouble With Someone

AKU RINDU SENYUMAN ,, KETAWA ,, JALAN2 n MAKAN SAME2 ....
kenape dgn kau ni ??? kau dah lain sangat-sangat semenjak insan yg kau sayang tak ade .... 
aku tahu susah untuk terima semua ni .. aku kesiankan kau .. kalau aku boleh tolong ,, dah lama aku tolong kau ... tapi aku tengok kau dah boleh hadapi semua ni .. ini semua suratan takdir ... kau kne terima semua ni ..WAKE UP LA MY BFF .....!!! kau bff aku,, kalau kau ade pape ,, just bgtau aku la ... aku kesian tengok kau .. aku bukan tak nak pegi sekolah dgn kau ,, tp aku tak nak sebab kau fikir aku nak cepat.. kau kelam kabut .... tahu tak,, tadi aku tunggu kau .. lme tau ... hmmm ,,, tak pe la .. mesti kau fikir yg aku ni tak faham kau ,, itu semua salah ... aku terlebih faham dgn perangai kau .. dah lame kte selami hidup senang dan susah same2 .. ade tak aku SAKITKAN HATI KAU ??? mesti banyak kan .. aku tahu tu ... aku nak mintak maaf kat kau .. AKU SAYANG KAU .. aku nak lepak dgn kau semula .. aku rindu semua tu ... kte lepak kat pondok tu ,, siang ke mlm pondok tu mesti ade org duduk .. tapi sekarang ,, langsung tak ade kan .. banyak kenangan kte kat situ ... kte lepak mkn jajan same2 dgn kak farah,isma n semua la .. kau rindu tak semua tu ??? aku tahu kau rindu semua tu ,, aku pon sekarang ni tak boleh kuar .. lg pon kau pon sibuk kan .. nak uruskan mcm2 masalah ... tahun depan kau dah tak ade .. kau cakap nak pegi TERENGGANU ,, hmmm... kau nak tinggalkan aku ke ? nape plak ? aku ade buat silap ke kat kau ... ? kalau ade ,, maafkan aku .. hari hari aku doakan kau supaya kau tabah hadapi semua ni ... semoga kau dapat tempuh semua ni dgn hati yg tabah .. ni aku nak ucapkan SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN TRIAL SPM !!! 
semoga kau dapat jawab semua soalan dgn tabah dan yakin ... yeahhhhh !!! 

No comments:

Post a Comment