Saturday, 20 August 2011

Hei Pujaan Hati

hei pujaan hati apa kabarmu
ku harap kau baik-baik saja
pujaan hati andai kau tahu
ku sangat mencintai dirimu
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
hei pujaan hati setiap malam
aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan
* hei pujaan hati, pujaan hati
pujaan hati, pujaan hati
reff:
mengapa kau tak membalas cintaku
mengapa engkau abaikan rasaku
ataukah mungkin hatimu membeku
hingga kau tak pernah pedulikan aku
cobalah mengerti keadaanku
dan cobalah pahami keinginanku
ku ingin engkau menjadi milikku
lengkapi jalan cerita hidupku
hei pujaan hati, pujaan hati
hei pujaan hati setiap malam
aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan

repeat *, reff
mane kau pergi ??????????????? aku rindu kau sangat sangat .. saat aku melihat gambar kte berdua terasa rindu di hati pada mu .. ape kau buat sekarang ?? mne kau hilangkan diri ... ble kau nak dtg kat aku n ubati hati perasaan aku ni ...? kau janji dgn aku yg kau nak dtg kat sini ... tapi ble ?????????? kata kata kau sume manis je mcm madu tp ble di makan pahit rasa nye ... myb kau kat sana dah ade yg punya .. aku ni terlampau berharap yg kau nak dtg sini .. tp tak pe la .. tu sume bayangan aku je ..hmmmm ..:)
NAZIRAH <3 _ _ _ _ _ _ ...ingat tak kenangan manis kte dulu ...? aku tercucuk ubat nip kat tangan kau sampai bengkak aku kerjakan sebab aku nak kuarkan ubat nip tu .. hahahaha ... lepas tu berkesan kan kan ... kte balik sama sama .. aku takut sangat dgn india laki ble lalu sebelah aku .. kau gelak kan aku .. aku tak tahu npe kau gelak .. hehehe .. hmmm .. ishhh ... kte pegi jalan jalan naik moto aku ... naik hbis minyak moto aku .. kau tarah ... elok elok setengah terus E .. haha ... ptg tu kte jalan jalan .. lepas tu mlm kau ajak lagi jalan jalan .. hmm kelakarkan .. kau bwk aku jalan seluruh taman sampai member member kte tegor .. buat malu je ... mase tu rasa cinta aku kat kau sedang mengembang .. kau berjaya buat aku suka pada laki balik .. tp sekarang berat sangat hati aku nak cari yg lain sebab kau tak penah ucp kan KTE CLASH ... kau tak ckp lg ..tp aku dah anggap kau kwn aku je n kadang kadang boyfie aku .. ehhh entah laaa .. izinkan aku merindui kau ... I MISS YOU SO MUCH ...<3

No comments:

Post a Comment