Tuesday, 23 August 2011

Happening :)

 PETANG:






Pkol 4.30 td lepak dgn capiq,, effa,, n aku je .. kteorg sebenarnye nak buat akaun la kan .. akaun ade keje. kteorg lepak kat depan umah aku la kan .. kat mne lg nak lepak .. situ jela port nye .. hmm .. aku jenis yg tak kesah .. lg pun aku kat rumah tak ade bauat pape pon .. so aku pon on jela aktiviti ni .. 
mereka sume lepak .. capiq suruh ambik gitar .. *capiq niat dah lain .. org buat keje akaun .. ni bantai main gitar .. memang la capiq ni .. hmm .. tak pe .. aku pon bg la pinjam gitar tu .. lgpon dah lame aku tak main gitar .. kadang2 je kot main gitar .. aku rasa aku dah lupa kod2 gitar sume ni .. *jgn pikir pompuan tak boleh main gitar ea .. hhhmmmm




aku kuarkan notebook aku ni ha .. effa pon bwk notebook dye .. dah tu ape lg ,, online FACEBOOK la .. hehe .. memang maked la .. tak lame tu Aiman dtg .. heboh ckp tak dye lepak .. mne la kteorg tahu dye tak keje ... kteorg lepak lame gler ... capiq pon cari kod gitar n lirik lagu dlm internet .. hmm .. dpt la lagu mimpi syakila .. hmm .. bedal la .. tak lame tu plak Imad pon dtg .. ishhh ... meriah betol umah aku ye .. tak pe .. aku ske gler siot ... perghhh .. betol2 gler la .. kteorg hari ni melalak kat dpn umah nyanyi lagu mimpi syakila dgn cinta segi .. memang kelakar la .. tak masok tempo lg dah nynyi .. bedal je .. aleh aleh kteorg serius .. menyanyi la .. hmm .. 




k la .. sampai sini je dpt taip n cte .. lotih tangan den ni ha ..:P
















love you korang ... n geng 4A1 ...

No comments:

Post a Comment