Friday, 5 August 2011

5 hari berpuasa tanpa insan yg tersayang ..:(

Thun ni puasa tanpa seseorg .. rasa lain mcm je .. dulu kalau puasa happy je .. tp kali ni ,, langsung tak ..
aku sedih sebab tahun ni puasa dgn raya tanpa ayh aku .. ni kali pertama dan sampai ble2 la tak raya dgn ayah ..
kalau puasa mcm ni ,, atas meja tu penuh dgn juada berbuka puasa .. lepas ,, heboh bukak radio dengar azan .. hehe .. kelakar la .. tp sekarang ni mimpi je lebih .. hmm ..
OH AYAHKU,,
WAJAHMU KU TERBAYANG,,
POTRETMU KU TATAPI,,
SENYUMMU KU TERBAYANG,,
TAPI KU TAHU,, SEMUA ITU,, TAK AKAN KEMBALI LAGI ...
ayah!!!!! dengarlah rintihan adik .. adik akan doakan ayah agar ayah tenang di sana .. ayah tahu tak ,, ADIK RINDU AYAH .. tahun ni kan adik tak ade mood nk puasa.. adik rindu ,, kte niaga sama sama yah .. kali pertama n kali terakhir ,, ayh meniaga ngan adik .. ayh selalu kupas bawang untuk cik ami .. nak buat mertabak .. lepas tu ,, buka puasa sme sme kat situ .. kemudian ,, kte balik lepas berbuka .. ayah bawak kete,, memang terbaik .. adik suka sangat .. yg paling kelakar ,, ayh buat pusingat maut sampai terhantuk kat pintu .. lepas tu benjol .. ayah gelak kan adik .. hmm .. hehehehe.. ble difikirkan balik kan ,, memang kelakar gler la .. kadang-kadangkan ,, adik rasa ayh dekat dgn adik .. tp sebenarnya tak pun .. ADIK RINDU AYAH SANGAT SANGAT ...

No comments:

Post a Comment